23 April 2017

HENGÄHDYSTAUKO

Heippa ♥ Mun viikonloppu on ollut erittäin mukava ja rento. Oon saanut nukkua paljon ja ottaa chillisti. Sen lisäksi oon kerennyt näkemään kavereita ja puuhastelemaan kaikkea muutakin. Nyt ajattelin tulla näpyttellemään ajatuksista, joita mun päässä on pyörinyt lähiaikoina.

Täällä blogissa on ollut aika hiljaista viime aikona ja postauksia ei oo tullut paljoakaan. Se johtuu siitä, että oon kaivannut pientä hengähdystaukoa blogista, kuvaamisesta ja kirjoittamisesta. Parin edellisen postauksen kirjoittaminen on tuntunut hiukan väkisin tekemiseltä ja tekstin tuottaminen on takunnut. Mulla on ollut myös pulaa ideoista ja vaikeuksia keksiä postausaiheita. Sen lisäksi mulla on ollut paljon muuta ajateltavaa ja kalenteri kevään osalta näyttää hyvinkin täydeltä. 

IMG_1453

Koska tää koko blogi homma on mulle on hyvin rakas harrastus ja tykkään tästä oikeesti paljon, oon halunnut ottaa iisimmin muutaman päivän ajan ja antanut blogin levätä. En halua, että tää homma menee sellaiseksi ns ”pakkopullaksi” vaan haluan nauttia tästä täysillä ja kehittyä bloggaajana. Siksi päätin pitää pienen tauon ja kirjoittaa uutta postausta vasta kun siltä tuntuu. 

IMG_1506

Tää tauko ei sinänsä kestänyt kauhean pitkään ja normaaliin rytmiin verrattuna vain pari postausta jäi väliin, mutta se on tehnyt hyvää. On ollut päiviä, jolloin en oo avannut bloggeria kertaakaan ja antanut blogiin liittyvien ajatusten olla. Välillä tarvii tällaista ”lomaa” niistäkin asioista, jotka ovat mieluista puuhaa. Muutaman päivän breikki on virkistänyt kummasti ja nyt mulla on aivan uudenlaista intoa ja energiaa jatkaa teille postaamista. En malta odottaa, että pääsen kirjoittamaan lisää ja jakamaan tulevia postauksia teille, heh. Love y'all 

IMG_1454
Ootteko te joskus käyny läpi samanlaisia ajatuksia? Entä mistä haluisitte tuleivaisuudessa lukea täällä?

- Viivi 

6 comments :

  1. Et ole yksin tuollaisten ajatusten kanssa, sillä mäkin olen joskus kärsinyt niistä! Parinkin päivän loma blogista tuntui sillon tosi hyvältä.
    + Nätit kuvat ♡

    jasmintuomi.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helpottavaa kuulla, että en ole yksin. Kiitos paljon <3

      Delete
  2. Mulla on kanssa ihan samanlaisia fiiliksiä välillä. En viitsi ottaa blogista stressiä. Sitä paitsi, jos pakolla yrittää laittaa postauksia, niin se tulee näkymään! Mä ainakin yritän pitää sen sellasena, että nautin siitä hommasta! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi on kyllä totta. Mieluummin pitää pientä taukoa ja postaa silloin kun tuntuu oikeelta. Kiitos ihanasta kommentista Maija! <3

      Delete
  3. Vitsi miten kaunis oot ja nää on tosi onnistuneita kuvia susta! <3 wau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oih kiitos paljon, tästä tuli hyvälle tuulelle! <3

      Delete