06 April 2017

FROM THE PHONE

Heips Halusin vielä pikaisesti tulla kirjoittelemaan kuulumiset ennen nukkumaan menoa. Pikku hiljaa alkaa väsy painamaan, joten yritän näpytellä tekstin valmiiksi nopeesti. Huomenna onneksi perjantai ja viikonloppu niin pääsee nukkumaan näitä koeviikolla kertyineitä univelkoja! Ajattelin tänään julkaista muutamia kuvia mun puhelimen kätköistä, sillä tällaista puhelinkuvapostausta ei oo blogissa ollut vielä tän vuoden puolella.

phone2

1. Pieni tb hiihtolomaan ja Levin upeisiin maisemiin. 2. Ei puhelinkuvia ilman tsemppaavia quoteja, haha. 3. Käytiin testaamassa äitin kanssa uusi Thay papaya -niminen Thai-ravintola, joka osottautui erittäin loistavaksi paikaksi. Tollanen annos maistuis just nyt! 4. Mun uudet Reebokin kengät, jotka on oikeesti pelkää lovee.

phone

1. Mua ehkä hiukan harmittaa tän jakson loppuminen, sillä mulla on ollut useita kivoja aineita ja esim motivaatio ruotsin opiskeluun on ollut korkeella.  2. Koulun virallinen kuvausseinä ja erään päivän outfit 3. Toisaalta oon kyllä aika ilonen jakson päättymisestä ja ainakin koeviikosta selviämisestä! 4. Varsinkin näin koeviikon keskellä mun matkakuume on noussut entisestään. Onneksi viimeistään kesälle on reissu tiedossa.

phone3

1. Aika friendship goals, kun teillä on matchaavat DW:n kellot. 2. Äikän kurssiin liittyvä teatterikäynti, joka oli positiivinen yllätys. 3. Karu todellisuus mun Nikejen tilanteesta. Luulin, että ne olis vielä ees hiukan valkoset. 4. Lähiaikoina oon saanut taas innostukset soitella pianoa ja oon ehkä jopa ikävöinyt pianotunteja. 

phone4

1. Kaunis Lahti parisen viikkoa sitten 2. Oih, Fazer Café on varmaankin yksi mun lempikahviloista Tampereen alueella ja Latte yks mun lemppari kahveista. 3. Kuvausreissulla Lindan kanssa! 4. Näiden sanojen myötä hyvää yötä ja tsemppiä huomiseen 

Vieläkö tykkäätte lukea näitä puhelinkuvapostauksia?

- Viivi 

2 comments :

  1. Puhelinkuvapostaukset on kyllä aina kivoja, sillä ne avaa vähä enemmän sitä ihan tavallista arkea, mitä on myös kiva nähdä. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jees, kiva kuulla että näistä tykätään, sillä niitä on myös kiva toteuttaa! Kiitos paljon kivasta kommentista<3

      Delete