13 November 2016

SOME DECOR INSPIRATION

Hej Päätin näin sunnuntain sekä sammalla viikonlopun päätteksi avata bloggerin ja alkaa kirjoittamaan uutta postausta teille. Viikonloppu sujui mukavissa merkeissä serkkujen seurassa Turun suunnalla ja kotimatkalla sainkin idean uutta postausta varten. Mä ite ainakin tykkään lukea muista blogeista sisustukseen liittyviä juttuja, sillä mulla on melkein jatkuvasti tarve sisustaa esim. mun huonetta pienemmin tai vähän isomminkin keinoin. Ajattelinkin jakaa tässä postauksessa sellaisia asioita, mitkä tällä hetkellä on erityisesti mun mieleen, kun puhutaan sisustamisesta. Hope you like it!

decor_inspiration
- Yksinkertaisuus sekä valoisuus, valkoinen väri on ihan ehdoton

- Sisustustaulut esim. quoteilla tai erilaisilla kartoilla

- Kultaiset / hopeiset / pronssiset yksityiskohdat

- Suuret peilit

- Vaaterekit tai vaatteiden esillä olo jollakin muulla tapaa

- Metalliset säilytyskorit

decor_inspiration3
- Kauniisti järjestetyt meikikokoelmat pöydällä

- Viherkasvit

- Lehtien käyttö sisustus elementtinä

- Sisustusvalot 

- Tähän aikaan vuodesta kynttilöitäkään ei voi unohtaa

- Pehmeät taljat lattialla
decor_inspiration2
Millainen sisustus iskee teihin parhaiten? Miellyttääkö kenties jotkut mun listan kohdista?

- Viivi 

6 comments :

  1. Mua inspaa just samanlaiset jutut mitä luettelit! <3 Nää kuvat on lovea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jees, kiva kuulla! Kiitti paljon <3

      Delete
  2. Oi miten ihanan inspiroivia kuvia! :')

    ReplyDelete
  3. Upeita ja inspaavia kuvia! <3

    ReplyDelete