14 February 2015

FEBRUARY 14

Heippa!
En oo kerennyt kirjottelemaan vähään aikaan. Oon pahoillani. Mulla on ollut kiireitä ja varsinkin tällä viikolla meinasi loppua tunnit kesken. Vaikka ei oo ollut aikaa postailla se ei tarkoita, että kiinnostus olisi hiipumassa blogia kohtaan. Päinvastoin! Mulla on entistä enemmän intoa blogin panostamiseen. Valtava hinku kuvata ja kirjoittaa postauksia. Ihanaa nyt kun päivät alkaa kirkastumaan, niin pääsee kuvailemaankin paremmin. Myös loma ja Levin matka lähestyy kovaa vauhtia. Ajattelin ottaa läppärin mukaan pohjoiseen, niin voin sieltäkin kirjoitella. 
IMG_2793
IMG_2795
Reilun mittaisten yöunien jälkeen söin herkullisen aamupalan ja smoothiesta tuli älyttömän hyvää, suosittelen testaamaan. Pehmeää & täyteläistä. 
Marjasmoothie:
-vadelmia
-mustikoita
-mansikoita
-1 jäinen banaani
-maustamatonta rahkaa
-maitoa
IMG_2804IMG_2798

Oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille! 

4 comments :

  1. Hyvää ystävänpäivää sullekin! :) mun ystävänpäivä on mennyt hyvin ystävän kanssa aikaa viettäen. Ihanan raikkaan näköine toi smoothie :3 ♥

    http://neeanatalie.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva, että meni hyvin:) Kiitoksia paljon! :3♥

      Delete
  2. Hyvää ystävänpäivää myös sinulle! Mulla on ollu kanssa kiirettä viime päivinä,koeviikot on aina sellaisia.Mut onneks sekin on taas ohi ja viikko vaan kouluu ennen lomaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Mm, hyvä kuitenkin että on ohi ja loma odottaa. Toivottavasti kokeet meni hyvin:)

      Delete