15 February 2015

MY SKIN CARE

Heippa & hyvää laskiaista kaikille! Laskiaissunnuntain kunniaksi käytiin Messilässä laskettelemassa, ja sää oli aivan täydellinen. Auringonpaistetta koko ajan♥ Toivottavasti teidänkin päivä on sujunut mukavasti. Tänään luvassa postausta mun ihonhoidosta, suurimmaksi osaksi kasvojen alueen puhdistuksesta.
IMG_3302 IMG_3293

PUHDISTUS
Omistan helposti rasvoittuvan ihon ja oon kärsinyt aknesta. Tärkeetä ihonhoidossa on valita parhaiten itselleen sopivat tuotteet. Tuotteet jotka toimii mulla, ei sovi kaikille muille.Aloitan kaiken aina puhdistamalla meikit ja pesemällä kasvot huolellisesti. En koskaan mene nukkumaan meikit naamalla. Aamuisin pesen pelkällä vedellä, mutta iltaisin käytän Lumenen Deep-Cleansing-puhdistusgeeliä & Clarisonic-ihonpuhdistulaitetta.

IMG_3304 IMG_3305

KASVOVESI & KOSTEUTUS
Puhdistuksen jälkeen pyyhin vanulappujen avulla naaman L300-sarjan kasvovedellä ja levitän saman sarjan kasvorasvaa. Näitä käytän aamuin illoin.

IMG_3318

KUORINTA & NAAMIO
Noin kerran viikossa kuorin mun kasvot ja levitän niille naamion. Käytän siinä näitä Lumenen syväpuhdistavia mineraalikuorintaa ja turvenaamiota. Toimii mulla loistavasti ja auttaa rentoutumaan!

IMG_2834

VARTALO
Suihkugeeli nyt jäi, mutta muut eniten käytetyt tuotteet on tässä. Kerran viikossa kuorin myös muun kropan. I love..-merkkinen kuorinta-aine on palvellut mua hyvin ja alkaa olemaan jo aika lopussa:D Täytyykin pian ostaa uusi. Iltaisin suihkun jälkeen rasvaan mun k. Multa löytyy samaa merkkiä kuorinta-aineen kanssa oleva vartalovoi & Doven vartalovoide. Molemmissa tuoksu on kohdillaan. Vartalovoin tuoksu on ihana täyteläinen & voide taas on kevyen raikas.

Näiden tuotteiden lisäksi pidän mun ihosta huolta elämällä terveellisesti. Nukkumalla tarpeeksi, urheilemalla, sekä syömällä monipuolisesti ja terveellisesti. Tärkeä osa ihon hyvinvointia on riittävä veden juominen. Kannataa siis kantaa vesipulloa mukana niin ei pääse nesteytys unohtumaan.

Kertokaa ihmeessä mitä tykkäsitte. Jos jotain kysyttävää jäi, vastailen mielelläni!

- Viivi 

13 comments :

  1. ihana postaus! Ja mitä toi Clarosonicin tai mikä olikaan kasvojuttu toimii? :) Onko se auttanut sulla minkäverran?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Se puhdistaa ihon tehokkaasti ja hellävaraisesti, pitäisi poistaa lian 6x paremmin kuin käsillä pesten. Oon ollut tyytyväine tohon ja ainakin mun mielestä puhdistaa hyvin, iho tuntuu puhtaamalta. Pitkien päivien jälkeen tuntuu myös rentouttavalta pestä naama sillä:) Toivottavasti autto edes jonkun verran:D

      Delete
  2. Mun täytyy alkaa googalilemaan heti tuota Claroconicia. <3 Haluun nä kaikki turhat näppylät pois kesäksi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos hommaat sen, niin kerrothan omista kokemuksista?:)

      Delete
  3. Ihana postaus taas jälleen :) Mistä sä oot ostanu noita I love -tuotteita?
    Kynsimaailma.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon!<3 Sokokselta oon ostanut ja sieltä niitä löytyy yleensä hyvin:)

      Delete
  4. Tosi kiva ja hyödyllinen postaus! :) näitä on kiva lueskella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos. Kiva kuulla, että oli hyötyä:)

      Delete
  5. Ihanan valoisia kuvia <3!

    ReplyDelete
  6. Oi, oon pitkään miettiny noiden i love... sarjan tuotteiden ostamista mut aina jotenki jääny! Nyt pitää kyl piipahtaa ostamas jos kerran hyviä kokemuksia on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suosittelen, tuoksut ainakin on kohdillaan kaikissa sarjan tuotteissa joita oon haistellut:)

      Delete
  7. Moi! Tällä hetkellä monissa blogeissa kiertää tällanen haaste, jonka tarkoituksena on tuoda esiin uusia blogeja. Hasstoin sut mukaan tähän. Tarkoituksena on siis vastata yhteentoista kysymykseen, tehdä seuraavat yksitoista kysymystä ja haastaa seuraavat yksitoista bloggaajaa mukaan :)
    Kysymykset löydät täältä http://www.kynsimaailma.blogspot.fi/2015/03/the-liebster-award.html

    ReplyDelete